luni, 16 ianuarie 2012

Miros de tinereţe

În urma evenimentelor din România din ultimele zile m-am hotărât definitv să mă apuc din nou de scris. Şi cum mi-am promis de atâtea ori chiar să şi public. Am promis poze şi întâmplări multor persoane dragi, aşa că m-am hotărât să îmi fac un blog. Şi ca prin vis mi-a apărut că într-o viaţă trecută am avut o încercare de blog, pe care nu am aratat-o nimănui. Şi pentru că mi-a adus atâta fericire să îl descopăr din nou şi să citesc ce scria prostuţa Iulia acum mult timp am decis să nu şterg nimic. Încerc să nu mă ruşinez de cea ce eram atunci ci doar să mă minunez de ce am devenit.

Un comentariu:

Mada spunea...

Atata timp cat vei stii sa iti recunosti si sa iti asumi trecutul cu un zambet mandru pe buze- vei stii mereu cine esti. Cine este Iulia- cea mica si timida, Iulia adolescenta si idealista, Iulia tanara femeie in cautarea aventurii si vei avea o idee despre cine va fii Iulia mami si profesor doctor inginer Iulia Dan si tot asa.